Put Istarskog razvoda

January 15, 2019

Med iskanjem novih kolesarskih poti sem naletel na slikco, ki je prikazovala napis v znakih, ki nikakor niso spadali v Istro; no, vsaj tako sem mislil. Seveda se nisem mogel upreti nadaljnemu raziskovanju.

Hitro sem ugotovil svojo zmoto glede glagolice in z ozirom na zgodovinska dejstva sem se tudi jaz podal proti Motovunu, da na terenu (tako, kot so to delali pred stoletji) ugotovim razmejitve.
No ja, v bistvu sem le izkoristil čudovit dan za pohajkovanje po, meni zelo ljubi, Istri.

Sveti Andrija, na mestu, kjer je včasih stala rimska nekropola.


Barve primerne letnemu času.


Čeprav se je že kazalo prvo zelenilo - čudoviti obeti za tiste, ki ne maramo zime.



Vklesane misli izpred 700 let in "analogna" ura.

Ne, pot ni označena (tile znaki so namenjeni nečemu drugemu) in brez načrta poti in navigacije bi se večkrat izgubil med desetinami poljskih poti in križišč.

Sicer streljaj stran od poti, a so bili razgledi tako lepi, da sem se ustavil, jih dolgo občudoval in že delal načrte za kolesarske ture ;)

Nekaj več o poti: KLIK, KLIK

You Might Also Like

0 comments