One of the best SUPer days

May 31, 2019

Odločitev je bila hipna in izkazala se je za eno najboljših, vsaj kar se tiče supanja.
Definitivno je bil to en izmed mojih najlepših suparskih dni!!!

Že z avtoceste se je videlo, da tokrat ne bo problemov z višino vode.

Na začetku sem še zelo pogosto preverjal globino, ker sem bil tukaj vajen bolj zimskega veslanja, ko je rastje bistveno nižje.

Nekaj zelo odprtih pogledov...

... in nekaj malo manj.



Vožnja po cesti je SUPer.

A tokrat je bila vožnja po travnikih še bistveno boljša. Ja, tukaj se je dalo veslati in peljati (pa zaradi smernika na repu supa potrebujem vsaj ene 30cm višine vode).

Sem šel pogledat krave...

... in skoraj povozil krape ;)

Velika vodna prostranost, ki Planinsko polje spremeni v eno največjih jezer pri nas. Glede na to, da je ves čas kar močno pihalo, bi se z lahkoto dalo surfati ali celo kajtati.

Nekaj zaveslajev stran pa se v labirintu dreves in grmovja lahko povsem izgubiš.

Moja prejšnja veslanja po Planinskem polju so bila bistveno drugačna:
KLIK
KLIK
KLIK


You Might Also Like

0 comments