Down to Javorca MTB

August 11, 2020

Spominska cerkev Sv. Duha v Javorci je bila že kar nekaj časa na spisku mojih želja, pa tudi kolesarsko pot sem si že začrtal, potem pa si premislil - no, vsaj glede poti in namesto, da bi se vzpel, sem si pot začrtal tako da sem se do Javorce močno, močnooooo spustil.


Pred Zatolminom me je začel prati dež, ki me je spravil v slabo voljo, ki je bila verjetno kriva, da sem še pred prvim klancem zgrešil pravo pot. Ko sem ugotovil svojo zmoto, sem bil že krepko za tem podrtim drevesom in niti slučajno se mi ni dalo vračati navzdol in vleči kolo po strmem bregu brezpotij.

Verjetno bi bilo bolje, da bi se vseeno vrnil, ker je bila pot v obupnem stanju - grob gramoz, pa še dobrih 1200 višinskih metrov je bilo treba premagati v osmih kilometrih.




Razgledi so bili vremenu primerni :(
Zadnjih nekaj metrov se je gramoz celo spremenil v dober makadam, dež je ponehal, a ker nisem bil še niti na pol poti se na Mrzlem vrhu nisem dolgo zadrževal.

Še gor in potem (nekaj čez tavnate, nekaj čez gramozno makadamske poti, vseskozi pa med kravjeki :) in od pašne ograje do ograje) dol čez planino Medrje in še bolj dol čez planino Črča do Javorce.




You Might Also Like

0 comments