On Sunday to Saturday MTB

October 18, 2020

Nedelja - prepoved gibanja med regijami... Tiste, ki so bili mesece doma ali so hodili v hribe je nenadoma pograbila velikanska želja po morju, jaz dejanski ljubitelj slane vode pa sem se odločil, da pogledam sosedove hribe.

Na spletu skorajda ni bilo kolesarskih gps sledi, ki bi vodile od Visoškega dvorca (dvorec Visoko) navzgor proti Bukovem Vrhu.
Sem takoj ugotovil zakaj :-( Klanec je tak, da te v vratu zaboli, ko pogledaš po cesti navzgor. Par sto metrov in že sem bil poravnan s cerkvijo Sv. Volbenga, Na Logu


Klanci in ovinki.... vsaj asfalt, da ni spodnašalo ;-)

Tukaj pa kar lepo po travi, direktnega gor.

"Selfie" pri prvem cilju, pri cerkvi Sv. Sobote - ja tista iz naslova.

Pa naprej - makadamkanje, kamenjankanje, travnjakanje in še kar goooooor, za oddih pa pogled nazaj.

Potem pa nekaj bolj po ravnem do novega hribčka s cerkvijo - Črni vrh in Sv. Lenart.

Bolj kot ne, so me vseskozi spremljali oblaki, na polhograjskem koncu (ups, očitno sem prestopil, no prekolesaril, regijsko mejo) pa sonček in v daljavi Sv. Mohor - Koreno nad Horjulom.

Nazaj na sever, severozahod do vremenskega radarja (Pasja ravan) in tam nekje pri Kremeniku sem se spet približal Soboti (s pomočjo kompaktnega zooma).

Za ovinkaste klance navzdoooooooool pa se nisem nič pritoževal.
 
 

 






You Might Also Like

0 comments