Winter MTB to Vršič

December 18, 2020

 

Če sem povsem iskren, bi bistveno raje kolesaril nekje ob morju, a konec koncev tudi tole ni bilo tako slabo. In še ena iskrenost ;) Na FB sem zapisal:"Sem bral prometne informacije: Vršič prevozen za oseba vozila z verigami...Hmm, bicikel je menda osebno vozilo, ketno ima tudi..." - ampak glavno idejo sem dobil prav na FB, od enega kolesarja, ki je taisto pot opravil dan preje in preko fotk pokazal, da je izvedljivo.

Že na začetku v Kranjski gori je bilo očitno, da so prelaz dokončno "sfrezali", saj so se lotili že tudi parkirišč.

Začetek po povsem kopnem asfaltu, a višje, ko sem bil, več je bilo snežnih zaplat, kocke so bile pa praviloma kar lepo zapolnjene s snegom.


Prvi postanek s pogledom na Prisojnikovo okno in Ajdovsko deklico (tokrat z belimi lasmi) in cca. zadnja dva km po snegu. Cesto so tudi solili in ob temperaturni inverziji se je sneg kar hitro talil - posledično sem bolj mlel, kot se vozil :) Pa na zadnjici sem bil (skozi 3 sloje oblačil) premočen do kože.


Vrh in hiter pogled v "prepovedano" območje (za zgodovino: še vedno velja prepoved gibanja med regijami).

Začetek spusta je bil bolj "po jajcih", ker prav veliko trenja med gumami in snegom ni bilo.


Ustavil sem se zaradi razgleda, a hkrati opazil tudi cvetoče mačice. Jeeeeeeee, pomlad prihaja ;)

You Might Also Like

0 comments