Pontebbana & Sella Nevea MTB

September 09, 2020

Pred pravljičnimi (sedmimi) leti sem Pontebbano že prevozil, takrat do Karnije (Carnia) in se vračal nazaj kar z avtobusom (dolga zgodba...), tokrat pa sem se odločil za krožno varianto.

Pontebbana je kolesarska pot narejena na trasi nekdanje železnice iz Trbiža (Tarvisio) do Vidma (Udine) - no, pravzaprav le do Kluž (Chiusaforte), ker je ta del nadomestila nova železniška proga, naprej gre pa po isti trasi. 

 


Odlična steza, še bolje urejena (in docela odprta) kot pri mojem prvem "obisku"

Železniška proga je dobila ime po Tablji (Pontebba) -> ferrovia Pontebbana.



In ravno od Tablje naprej je steza najbolj slikovita - s številnimi predori, mostovi....
 

Mojega veselja (beri: spusta) je bilo konec v Klužah, kjer sem zavil na vzhod, čez reko Belo (Fella) v Reklansko dolino (Raccolana).

Prve kilometre je bil klanec še zelo zložen...

... potem pa se cesta močno vzpne in zavijuga (ovinki skozi predore).

Tabla, ki daje lažno upanje, saj je do vrha Nevejskega prelaza (Na Klužeh - Sella Nevea) še kar nekaj brcanja navzgor.

Za vsakim vzponom pride tudi spust...

Rabeljsko (hmm, pojavljata se dve slovenski imeni - tudi Rajbeljsko) jezero (Lago del Predil) je bil odličen za prvi resen počitek in malico












 

You Might Also Like

0 comments