My SUPer summer III. - Kolpa

July 29, 2016

I left Kranj just before the sunrise.
In Ljubljana I noticed that I forgot the suncream.
In Novo mesto it was raining cats and dogs.
When I left my bicycle in Primostek it was still raining and it was the same when I came to my starting point at Adlešiči.
F*** - I didn't drive 150km just to see the Kolpa river :(

Kranj sem zapustil tik pred sončnim vzhodom.
V Ljubljani sem opazil, da sem pozabil kremo za sončenje.
V Novem mestu je lilo kot iz škafa.
Ko sem v Primostku pustil kolo je še vedno deževalo in enako je bilo pri Adlešičih, na moji izhodiščni točki.
F*** - nisem vozil 150km samo, da bi videl Kolpo :(

F*** the rain.
I put my sunglasses in the dry bag and start paddling.

F*** dež.
Sončna očala sem pospravil v nepremočljivo vrečo in začel veslati.



It was raining another hour...

Deževalo je še naslednjo uro....


... and then... hey, where are my sunglasses?

... in potem... hej, kje so moja sončna očala?

First evidence of civilization after kilometers...

Prvi znaki civilizacije po kilometrih....



... and first signs of infamous present and past.

...in prvi znaki neslavne sedanjosti in preteklosti.

Some walking in very warm river.

Nekaj hoje po zelo topli reki.

Border bridge between Slovenia (on the left side) and Croatia (right side).

Mejni most med Slovenijo (na levi strani) in Hrvaško (desna stran).


It was very lively near Podzemelj.

Pri Podzemlju je bilo zelo živahno.

Last cascades/rapids...

Zadnje brzice/kaskade...

... and last stop.

... in zadnji postanek.



You Might Also Like

0 comments