Sv. Ožbolt
June 02, 2019
Ena izmed (zelo dobrih) lastnosti, oziroma prednosti e-kolesa je tudi ta, da si naslednji dan (po 1300 višincih KLIK) še vedno lahko privoščim 750 višinskega vzpona - in to kljub vsem številkam, ki si jih lastim (masa, volumen, EMŠO) - "za regeneracijo" ;)
Odločil sem se za Sv. Ožbolta in vse od začetka v Škofji loki se je bilo treba vzpenjati, najprej zlagoma, na koncu pa že prav konkretno.
Ne, nič ne jamram - še sploh ne ob pogledu kje ljudje živijo in koliko naporov morajo dnevno vlagati zgolj v preživetje.
Ob cerkvi se odprejo razgledi dobesedno na vse strani.
Gor je šlo večinoma po asfaltu - torej je za dol treba izbrati nekaj manj gladkega.
Najprej makadam, potem dvosledna poljska pot, pa zavoj na vlako....
Eh, to se meni pogosto dogaja - konec poti.
Sem šel nazaj in spet naprej in ... ene trikrat preveril in poti res ni bilo tam, kamor me je usmerjal zemljevid. Kot rečeno - sem že vajen, tako da sem kar lepo po gozdu, po "bližnjici" navzdol, več peš, kot na kolesu, dokler nisem prišel na kolovoz.
Odločil sem se za Sv. Ožbolta in vse od začetka v Škofji loki se je bilo treba vzpenjati, najprej zlagoma, na koncu pa že prav konkretno.
Ne, nič ne jamram - še sploh ne ob pogledu kje ljudje živijo in koliko naporov morajo dnevno vlagati zgolj v preživetje.
Ob cerkvi se odprejo razgledi dobesedno na vse strani.
Gor je šlo večinoma po asfaltu - torej je za dol treba izbrati nekaj manj gladkega.
Najprej makadam, potem dvosledna poljska pot, pa zavoj na vlako....
Eh, to se meni pogosto dogaja - konec poti.
Sem šel nazaj in spet naprej in ... ene trikrat preveril in poti res ni bilo tam, kamor me je usmerjal zemljevid. Kot rečeno - sem že vajen, tako da sem kar lepo po gozdu, po "bližnjici" navzdol, več peš, kot na kolesu, dokler nisem prišel na kolovoz.
0 comments